Alternatif Akım'a dair.

Günlerce sordunuz. neden "Alternatif Akım" malum site de yayınlanmadı diye. işte size yanıtı. : "Türkiye’de daha önce hiçbir örneği görülmemiş, Drum and Bass ve Dubstep soundlarıyla donatılan Hiphop müziği dinleyicilere sunuyor." Örneği görülmemiş kısmına dikkat . İşte yine bir ulaşlife.pro etiketiyle satışa sunulacak albüm ve yine tarafın kralını oynayan kültürü kendi çıkarına kullanan bir grup insan . Size kısaca açıklayayım. Türkiyenin ilk dubstep hiphop temelli rap albümünü biz 1 nisan 2012 de sosyal medyada dinleyicilere sunduk . onun öncesinde "Testere" gibi single olarak yayınladıklarımız da mevcut. kendim 3 kez 1 ay içerisinde sırf ne cevap geleceğini merak ettiğimden mail olarak attım. Olumsuz ya da olumlu bir cevap almadım. Sanırım kendileri de olumsuz bir şey yazmaya utandı ki bugün an itibariyle denk geldiğim haber de konuyu daha net anlayabiliyorum. Hayır dostum. bu bir sidik yarışı değil. ilk olmak müzik adına yaptığımız işte bizim için bir şerefken bazıları için ne yazık ki hem etiket hem de finansal. Dj SP nin altyapısını yaptığı "sana ring dar" adlı şarkının da geri çevrilmesi bu konuyla bağlantılıdır. Şunu bilin, kültüre bir internet sitesi yön veremez. bunu yıllarca denediniz ve elinizdeki kısa günün karı kafasındaki piyonlarda bunu kültleştirdi. Bizim için çok önemli değilsiniz. ancak varolan gerçeğe aykırı davranışlarınız tepki vermemize yol açabilir.. Bu yolda bize gelecek tepkiler de eleştirilerde kabulümüz. Çünkü " Köleler özgür olmak isteyenlerden nefret ederler". Tepkimizi bundan sonra yapacağımız işlerde sık sık dile getireceğiz. Haydi rastgele.. Seidi/Doğu Akdeniz.

0 yorum: